1 Oct 2013

Talking in Tartan

 
You might remember me mentioning in one of my recent posts: City Check that I was looking for a pair of tartan trousers. Well, I finally did find a pair I really liked. When it comes to combining things with tartan, it can be a little tricky. As I personally, don't want to look like I'm coming straight from the golf course, I decided to wear my tartan pants with a more girly and feminine, lace top. Frankly, I really really loved this outfit.

Saatatte muistaakin kun mainitsin aikaisemmassa postauksessani: City Check, etsiskelleeni tartan-kuosisia housuja itselleni, no vihdoin löysin sellaiset joihin tykästyin. Tartanikuosin yhdistäminen voi olla hiukan haastavaa. En ainakaan itse henkilökohtaisesti halua näyttää juuri golfkentältä tulleelta, siispä yhdistin tartanin tyttömäiseen pitsitoppiin. Tykästyin itse kovasti tähän lookiin.



Wearing my fur cardigan as a cape, adds a little more interest to the outfit. A cape coat is definitely going to be one of the "it" things of this A/W 2014, together with tartan of course. What do you guys think of the tartan trend, do you like my OOTD?
- Mindy <3  

Pukemalla pörröneuleen viittamaisesti olalle, saa asuun vielä hiukan lisää mielenkiintoa. Viittatakki tulee varmasti olemaan yksi tämän syksyn ja talven must juttu, yhdessä tartanin kanssa tietysti. Mitäs te tykkäätte tartan trendistä, tykkäsittekö mun päivän asusta?
- Mindy <3

12 comments:

  1. tosi kiva asu! :) ja mitä muitaki sun postauksia lueskelin ni aivan ihania vaatteita sulla :)

    http://oone-two-three.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitti, ihana kuulla että tykkäilet.:)

      Delete
  2. Todella ihana asu, ja olet ihan superkaunis!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww paljon kiitoksia. Mäkin tykkäsin kovasti tästä asusta.:)

      Delete
  3. Ihania kuvia! Toi pitsitoppi on tosi kaunis :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti onhan se ihan nätti, sinä olet kaunis! <3 Lisäsin sut lukulistalle, en tajuu miksei se aikasemmin näkynyt siellä.:o

      Delete
  4. Un look precioso, nos encanta. Nosotras también tenemos un blog, http://amigasyresidentesenstylestation.blogspot.com.es/, si te apetece pásate y si te gusta no dudes en seguirnos.

    Besitos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much. Maybe we could follow each other on bloglovin.:)

      Delete
  5. Lovely shirt!!! love it

    xo
    http://beharrean.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  6. Erittäin hyvä! -Jussi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paljon kiitoksia, kiva kuulla että tykkäsit! :)

      Delete

Don't forget to follow me, that way it gets much easier for you to see all my fashion updates. - Mindy <3