23 Sept 2013

City Check

Today I felt like wearing something comfy and casual, yet glamorous. I opted for my all-time favourite sweat pants and another favourite of mine, the check shirt. I guess you could define these two pieces as being two of my wardrobe staples. I had never actually worn this combination before, but in my opinion it worked quite nicely, and the mid heels added just the right amount of glam to the outfit.

Tänään halusin laittaa päälleni jotakin rentoa ja mukavaa, mutta samalla tyylikästä. Valitsin ehdottomat luotto lökäpöksyni ja toisen lempparini, ruutupaidan. Ehkä näitä kahta voisi jopa kutsua vaatekaappini kulmakiviksi. Tätä comboa en aikaisemmin ollut kokeillutkaan, mutta mun mielestä tää toimi aika kivasti, ja matalammat korkokengät toi asuun sopivan hyppysellisen kaivattua glamouria.



Just wondering whether you guys would like to know more about my staple pieces? How do you rock the check/tartan/plaid trend that's been going on for quite a while already? I've been looking for a pair of tartan trousers myself, if you've seen some great ones anywhere, please let me know.
- Mindy <3

Mietiskelin tässä oisko teistä kiva tietää enemmänkin mun vaatekaapin kulmakivistä? Miten te sovellatte omaan pukeutumiseenne jo tovin muodissa pyörinyttä ruutu/tartan kuosia? Itse olen etsiskellyt tartan-kuvioisia housuja, jos ootte nähnyt kivoja yksilöitä kerrottehan mulle.
- Mindy <3
 

4 comments:

  1. Ihana Mindy! Upee asu! <3,

    ReplyDelete
  2. Moikka moi! Löysin sun blogin Cosmon sivulta ja päätin haastaa sut mun blogissa :) (hauska haaste -postaus)
    http://sininpaivakirja.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heippa! Kiitos kovasti haasteesta, täytyykin heti mennä lukemaan.:)

      Delete

Don't forget to follow me, that way it gets much easier for you to see all my fashion updates. - Mindy <3